Bokserskie wyciskanie linki wyciągu

Jak sama nazwa mówi „bokserskie wyciskanie linki wyciągu” jest dobrym ćwiczeniem dla osób, które chcą poprawić siłę uderzenia. Wykonując ruch naśladujący uderzenie z dodatkowym obciążeniem, wzmacniasz mięśnie, które są odpowiedzialne za siłę ciosu.

Zaletą wykonywania tego ćwiczenia jest to, że możesz swobodnie regulować obciążenie. Tym samym planując progresję z ciężarem. Kolejną korzyścią jest fakt, iż możesz pracować w pełnym zakresie ruchu, bez żadnych przeszkód.

W trakcie wykonywania tego ruchu ciężar, który ustawisz na wyciągu ciągle jest dla Ciebie obciążeniem. Co sprawia, że Twoje mięśnie są aktywne od początku do końca.

  • Jak wykonać bokserskie wyciskanie linki wyciągu?
    1. Ustaw wysokość wyciągu na równo z tyłkiem
    2. Jedną nogę ustaw z tyłu, drugą lekko do przodu (pozycja bokserska)
    3. Pociągaj linkę wyciągu ku górze
    4. Pamiętaj, aby nie wyciskać w pionie, a na ukos
    5. Balansuj ciałem tak, żeby cała siła wychodziła z nóg
    6. W pewnym stopniu możesz naśladować ruch w trakcie uderzenia w worek treningowy z tym, że nie na wprost, a na ukos

Dodaj komentarz