Skręty tułowia (na skosy)

Skręty tułowia w leżeniu są ćwiczeniem ukierunkowanym pod mięśnie skośne brzucha. Jest dość proste i nie wymaga od Ciebie posiadania żadnego sprzętu.

Osobiście nie uznałbym tego ćwiczenia za jedno z lepszych dla budowy muskulatury tułowia. Mimo wszystko może być dobre dla poprawy mobilności.

Nie zaszkodzi spróbować, czy dodać je do swojego treningu na mięśnie brzucha. Jako dodatek, będą dla Ciebie korzystne.

  • Jak wykonać skręty tułowia w leżeniu?
    1. Połóż się plecami na twardej powierzchni. Warto użyć maty lub czegoś na jej podobieństwo.
    2. Rozłóż ręce na boki, tak aby utworzyć literę T
    3. Zegnij nogi w kolanach i unieś ich dolną część do kąta 90 stopni.
    4. Dociśnij do podłoża plecy oraz barki
    5. Zacznij przenosić nogi z boku na bok, nie odrywając przy tym barków od ziemi
    6. W trakcie ruchu staraj się utrzymać prawidłowy kąt w kolanach
    7. Cały czas kontroluj ruch oraz wdech i wydech
    8. Pilnuj aby Twoje mięśnie brzucha były ciągle napięte
    9. Zrób kilka serii tego ćwiczenia, w trakcie jego wykonywania możesz liczyć czas bądź powtórzenia.

Dodaj komentarz