Zginanie nóg z uniesionymi biodrami

Zginanie nóg z uniesionymi biodrami to ćwiczenie, które może być przydatne w sytuacji jeśli nie masz dostępu do ciężarów. Pomoże Ci nieco ujędrnić uda i pośladki, bez korzystania z siłowni.

Dodatkowo aktywujesz również mięśnie brzucha, co może przełożyć się na wytrenowanie zarysu mięśni w tym obszarze. Tego rodzaju aktywność zdecydowanie może być wykonywana każdego dnia, ze względu na niewielki opór.

Co za tym idzie, regeneracja trwa o wiele krócej, niż w przypadku treningu z ciężarem. To ćwiczenie jest przeznaczone dla kobiet chcących wyrobić smukłą sylwetkę w domu. W tym obrębie ciała, gdzie najbardziej kobietom zależy.

  • Jak wykonać?
    1. Połóż się na prostej nawierzchni
    2. Unieś biodra
    3. Ręce trzymaj wyprostowane wzdłuż tułowia
    4. Pamiętaj, aby biodra były podniesione wystarczająco wysoko
    5. Następnie uginaj naprzemiennie nogi w stronę klatki piersiowej
    6. Trzymaj spięty brzuch i pośladki
    7. Wykonaj kilka serii tego ćwiczenia

Dodaj komentarz