10 minutowy trening na brzuch w domu

Przedstawiam Ci trening na brzuch w domu trwający zaledwie 10 minut. Znajdziesz tutaj 5 ćwiczeń, które nie są wcale trudne do wykonania, a przynoszą korzystne efekty. Ważne, aby w trakcie wykonywania ćwiczeń utrzymać naturalną krzywiznę kręgosłupa.

Wykonuj ten trening przynajmniej 5 razy w tygodniu, a przy tym dbaj o niski poziom tkanki tłuszczowej, aby mięśnie brzucha które wyrobisz, były widoczne. Przygotuj sobie stoper i matę lub coś na jej podobieństwo.

1.Brzuszki

Połóż się na plecach, wyciągnij ręce przed siebie, po czym zacznij wykonywać brzuszki. Jeżeli Twoje nogi odrywają się od ziemi, to zawsze możesz czymś je zablokować.

  • Wykonuj brzuszki przez 1,5 minuty
  • Odpoczywaj 30 sek
rowerek w powietrzu

2.Naprzemienne dotykanie kolan łokciami

Połóż się na plecach i złap tył głowy kierując łokcie do przodu. Następnie unieś lekko głowę i zacznij naprzemiennie dotykać kolana łokciem (prawy łokieć, lewa noga, prawa noga, lewy łokieć). Pamiętaj, że nogi ciągle muszą być lekko uniesione i nie mogą dotykać ziemi.

  • Czas trwania 1.5 minuty
  • 30 sekund przerwy
przenoszenie nóg na boki

3.Przenoszenie nóg na boki

Połóż się na plecach i rozłóż ręce na wprost, tak aby tworzyć literę T. Następnie zegnij nogi w kolanach do kąta 90 stopni (odrywając je od podłoża). Zacznij naprzemiennie przenosić nogi z jednej strony na drugą.

  • Czas trwania wysiłku 1,5 minuty
  • 30 sekund przerwy

4.Dotykanie pięt

Połóż się na plecach, a następnie unieś lekko górną część ciała i zacznij naprzemiennie dotykać swoje stopy.

  • Czas trwania wysiłku 1,5 minuty
  • 30 sekund przerwy

5.Unoszenie bioder

Połóż się na plecach, po czym zegnij nogi w kolanach. Ręce trzymaj wzdłuż tułowia. Następnie zacznij spięcia brzucha unosząc lekko biodra. Pamiętaj, aby trzymać mocno spięty brzuch.

  • Czas trwania wysiłku 2 minuty
Photo of author
Autor
ADMINISTRATOR STRONY

Jestem autorem strony SportowaFaza.pl Od kilku lat prowadzę aktywny tryb życia, a jakiś czas temu narodziła się chęć stworzenia czegoś i powstała właśnie ta strona.Od tamtej pory poświęcam każdą wolną chwilę, aby krok po kroku osiągać nowe "szczyty" Artykuły, które tutaj znajdziesz bazują na badaniach naukowych i innych wiarygodnych źródłach informacji.Wpadając do mnie na stronę regularnie, możesz dowiedzieć się czegoś co będzie przydatne dla poprawy zdrowia, samopoczucia, wyglądu sylwetki.

Dodaj komentarz